Re: Nagrywarka DVD jaka

Autor: Kenickie (kenickieSPAMEROMSMIERC_at_box43.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:22:07 MET DST

> polecam neca nd 2500a

Ja go dziś właśnie nabyłem. Zachęciły mnie do tego pozytywne opinie
znalezione w internecie. Wiele osób chwali ten model za jakość nagrań.
Jednocześnie napęd zbiera sporo krytycznych opinii za słabą korekcję błędów
przy odczycie - ale kto przy zdrowych zmysłach wykorzystuje taką nagrywarkę
jako czytnik???
Ja niedługo w celu odczytu DVD kupię sobie "Pionka" lub Toshibę i tyle.

Pozdrawiam
Marcin