Re: Kombo...

Autor: Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 22:52:55 MET DST

Użytkownik "NiLok" <niloque_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie ponoć kombosy Lite-ona nie są najlepsze... Chodzi mi bardziej
> o to, że mój brat dokonał porównań na którejś ze stron i wychodziło, że
> lepsze od Lite-ona kombo jest LG albo Samsung... I chciałem to
> zweryfikować na grupie...

Nie wiem gdzie twój kuzyn to wynalazł, ale Samsunga bym nie polecał.
Już od kilku lat panuje potwierdzone wielokrotnie przekonanie iż żywotność
mechaniki tej firmy nie przekracza 1-2 lat. U mnie potwierdziło się to na
dwóch dyskach twardych, dwóch CD-ROM'ach i jednym DVD-ROMie. Wszystko padło
po roku do dwóch, albo przynamniej bardzo mocno ukazało objawy zużycia.