Re: Zaslepki na cd-romy w obudowach

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 22:45:32 MET DST

Proces "Peri" <peri12345WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Mam obudowe z taka zaslepka, ale jak wlozylem naped, to okazalo sie, ze nie
> mozna wlozyc tej zaslepki. Zastanawiam sie, czy trzeba zdjac przedni panel z cd-
> romu? Czy poprostu z moim nie da sie zalozyc tej zaslepki? Troche sie balem za
> duzo kombinowac ze sciaganiem tego panelu.

A ja mam i sobie chwale. Ladnie wygladaja, ladnie dzialaja. Obudowa ModeCom
i-zone czarna. Tylko trzeba bylo wlozyc naped troche glebiej. Jedyne co sie
moze zepsuc to te sprezynki, ktore zamykaja klapke. Wtedy zdejme klapke, bo
na wszelki wypadek kupilem tez czarne napedy :) Moim zdaniem jesli
estetycznie wyglada bez zaslepek to wyrzuc i sie nie przejmuj.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze