Re: Opinie na temat wentylatora Spire whisper Rock IV

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 20:43:15 MET DST

"Dempsey" <dempsey_at_wp.pl> wrote:

> Jakie sa wasze opinie na temat tego wentylatora - chciałbym
> wymienić mój boxowy na Bartonie 2500+ na właśnie ten model. Chodzi
> mi głównie o cisze i przynajmniej niznacznie niższą temp. ( teraz
> mam 47 idle i 54 stres ) Z góry dzięki za odpowiedzi i opinie.

Chyba troszką przereklamowane...
Miałem Arctic Cooling Slim Silent Pro TC - było super cicho
ale trochę ciepło, wymieniłem na Spire WR IV i się trochę
zawiodłem. Chłodzi faktycznie lepiej ale jest dużo głośniejszy
w porównaniu z Arctickiem. Dokupiłem sam wentylator Arctica
80mm (na allegro), zdjąłem ten niebieski ze Spire.
Mieszanka jest niezła :) Jest cicho i temp. niższa o 5 stopni.

--
 Pozdr.