Re: jak glosno dzialaja wentylatorki standordowe AMD BOX?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 19:46:12 MET DST

> Mam procesor XP 2000+ w wersji BOX. Czy wiecie jak glosny jest ten
wentylator?
> W dB. Bo nie wiem jak go porownac do reklamowanych jako ciche
wentylatorkow.

Nigdy w taki sposob nie porownuj bo mozna sie bardzo pomylic i kupic szajs
... poziom halasu podawany przez roznych producentow jest niespojny przez co
nie ma nawet sensu tego porownywac. Po to zeby osiagnac lepszy wynik naciaga
sie skale pomiaru zmieniajac np. odleglosc z jakiej sie mierzy halas ...
zawsze po dB powinna byc literka oznaczajaca wedlug jakiego standardu byl
robiony pomiar ...

Jezeli chcesz jakis konkretny model coolera to zadaj pytanie jakie sa opinie
jego uzytkownikow i bedziesz wiedzial czy warto ...