Re: LCD Nec 17" 1760NX black

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 18:31:43 MET DST

"eXEnsior" <anty_spam_cyberon3_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Nec 17" 1760NX black sporo recenzji tego monitora mozna zalesc w sieci
> glowne fakty to matryca TN i co za tym idzie 16ms reakacja matrycy, ale
> przy kiepskich katach i wielu uzytkownikow wypowiada sie negatywnie o
> odwzorowaniu kolorow (blade, kiepski kontrast) jesli juz TN to polecam
> Sony Sony HX73 S/B.

Nooo ciekawe jakich uzytkownikow. IMO to jedna z lepszych matryc jesli
chodzi o odwzorowanie barwne. A jak ktos daje sie oszolomic jakimis
Magi/SuperBrightami od ktorych i tak glowa boli, to jest inna sprawa. Tak
duze kontrasty i jasnosci nadaja sie _tylko_ do gier i filmow. Do pracy nie
nadaja sie kompletnie. Moj monitorek ma 350:1 i 250cd/m2, a ja uzywam 60%
jasnosci i 50% kontrastu. Przy komputerze spedzam nie mniej niz 10godz/doba,
a czasem 24/24 i uwazam ze jest wysmienity.

Zgodze sie co do faktu, ze katy sa nie najlepsze, ale u mnie nie jest kino,
moj monitor jest moj i siedze naprzeciwko :-) Zreszta na boki jest ekstra,
przy patrzeniu z gory jest zbyt jasno, z dolu wbrew powszechnym opiniom na
temat TN cacy.

WL