Re: abit nf7-s + HDD sata ?= hot swap

Autor: shado (shado_at_//wytnij\\@pf.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 18:54:07 MET DST

Kolezka maciej maciej811.SKASUJ_at_gazeta.pl w dniu dla niego ciezkim,
wypocil co nastepuje:

> to od kontrolera i wlasnie przesukalem mana do abit nf7 i nic tam nie
> bylo; na temat "hot swap" Czy ktos moze wie czy ten model plyty
> obsluguje ta funkcje?

z tego co pisze w tym malym manualu do serillela do obsluguje jesli dysk obsluguje
ale IMHO to do tego jeszcze sa specjalne programy, nawet takowy mialem ktore wylaczaja dysk i powoduja ze znika z systemu a wtedy dopiero wyciagasz dysk

--
pozdrawia serdecznie Shado
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,