Połączenie USB i zamiana przewodów

Autor: Wasiuk (wariiNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 16:59:35 MET DST

Witam!

Dziś kumpel rzucił taki pomysł aby podłączyć dwa komputery kablem usb w ten
sposób że pominąć przewodzik z prądem, a podłączyć GND i krzyżując przewody
danych. Ja wiem że to jest bez szans no ale nie potrafiłem tego wytłumaczyć,
czemu? Szukałem w google ale archiwum grup zapchane jest tylko możliwością
podłączenia zwykłego kabla, a o cross'ie nikt nie wspomina, albo posty może
już zgineły w tym natłoku non-stop przewijanego się pytania...:(((

pozdrawiam
Wasiuk