Problem z ATI Radeon 9200

Autor: pkd (pkd1_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 14:47:36 MET DST

Witam!

Niedawno zminiłem kartę graficzną na Sapphire Radeon 9200 i niestety mam
problem, z którym nie mogę sobie dać rady.
Problem pojawił po odłączeniu przewodu, którym podpięty był telewizor. Po
wyjęciu wtyczki z gniazda TVout komputer nie chce ponownie wystartować i po
uruchomieniu jednym długim bipem zgłasza mi niechęć do dalszej pracy.
Niestety nie mogę dojść do tego czym to jest spowodowane - wszystkie
podłączenia sprawdziłem - są OK, z komputerem też nic złego się raczej nie
stało od samego wyciągnięcia wtyczki, tym bardziej, że był wyłączony. Może ta
karta nie lubi się z moją płytą główną (Soltek SL-75DRV5) sam już nie wiem...

Może ktoś ma jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić..

pozdrawiam,
pkd