Re: Jaki program do wysyłania faksów?

Autor: buchacz (buchaczWYTNIJTO_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 12:20:57 MET DST

> Owszem pomyliłeś (nie po raz pierwszy),
> bo ta grupa dotyczy sprzętu, a NIE programów.

A ja sobie tak myślę, że skoro się już pomyliłem (nie po raz pierwszy jak
subtelnie zauważyłeś - cóż za pamięć) i zająłem tak cenne bajty i czas w
cyberprzestrzeni, to jako osoba bardziej wtajemniczona mógłbyś zasugerować
gdzie mogę skierować swoje pytanie, skoro i tak poświęciłeś chwilkę na
wklepanie tych kilku literek. Ale Tobie nie zależało na tym aby mi pomóc ani
nawet na tym aby tacy jak ja na przyszłość nie powtarzali swoich błędów i nie
denerwowali takich jak ty - zależało Ci tylko na tym aby wyrazić swój stan
emocjonalny (dodam, że w sposób dosyć gburowaty i prymitywny). W sumie to
dziwne, że Twój egoizm i pragnienie świętego spokoju nie wygrały ze złością.

Mimo wszystko pozdrawiam ale przede wszystkim żegnam.