Pytania dotyczace HP Omnibook CT

Autor: Maksymilian Pawlowski (mpawlowski_at_silesianet.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 12:04:09 MET DST

Witam,
mam pytanie do znawcow laptopow. otoz mam taki laptopik jak HP Omnibook
800 CT P133 z dyskiem IBM 1,4. Niestety dysk posiada bad sektory.
Chcialbym go wymienic zeby w miare bazpiecznie na nim pracowac. Pytanie
teraz czy jesli kupie wiekszy dysk IBM powiedzmy 2,1GB bede mial
problemy z jego kompatybilnoscia? czy w przypadku innego producenta moga
pojawic sie problemy z niekompatybilnoscia? BIOS jest najnowszy z
mozliwych z roku 1998 ale pewnie ma swoje ograniczenia. jesli, ktos
moglby mi wytlumaczyc na co zwrocic uwage przy wymianie dysku, jaki dysk
uzywany kupic? Moze ktos jest w stanie zaoferowac pomoc fizycznie w
naprawie w Warszawie?
Pozdrawiam,
MP