Re: Bios - problem

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 09:38:02 MET DST

Dnia 2004-04-07 03:36:33, indywiduum zwane *slawek* wymodziło przez port
119 co następuje:

> Witam,
>
> pewnie banalne ale nie wiem i w google też jakoś znależć nie bardzo mogę.
> Chciałem zaktualizować bios w starym kompie (AMI bios) odpaliłem amiflash i
> dostałem komunikat 'System Bios does not have Flash support'. O co tu chodzi
> ? I jak to zaktualizować?

Masz zwykłą pamięć EPROM, której nie można zaprogramować na płycie
głównej. Musisz mieć programator EPROM: wyjmujesz kostkę z płyty,
wsadzasz w programator, programujesz, wsadzasz z powrotem i działa...
...albo nie...

Idź do jakiegokolwiek zaprzyjaźnionego elektronika/serwisu

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]