Monitor LCD

Autor: Marcin (hose_armandoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 09:02:16 MET DST

Witam serdecznie.

Mam nadzieje, ze to odpowiednia grupa.

Mam taki maly problem.

Musze w w najblizszym czasie kupic monitor.
Planuje kupic monitor LCD 17".

Po wstepnej selekcji zostaly mi dwa modele Samsung 173P oraz Samsung 172X.
Samsung w sumie dlatego, ze w tej chwili mam monitor Samsunga CRT i chwale
sobie jakosc obrazu i wydaje mi sie, ze Samsung robi dobre monitory.

Pytanie jest takie :

Czy ktos ma ktorys z tych modeli i moglby sie podzielic uwagami lub doradzic mi
w zakupie jednego z tych dwoch modeli (a moze zupelnie innego).

Jestem programista i do programowania uzywam komputera. Raz na jakis czas
obejrze sobie jakis film na nim ale to raczej rzadkosc.

System operacyjny na jakim pracuje to Linux.

Za wszelkie uwagi dziekuje.

Marcin