Odp: Bios - problem

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 08:12:14 MET DST

Użytkownik slawek <noorder_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c4vljc$khb$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> pewnie banalne ale nie wiem i w google też jakoś znależć nie bardzo mogę.
> Chciałem zaktualizować bios w starym kompie (AMI bios) odpaliłem amiflash
> dostałem komunikat 'System Bios does not have Flash support'. O co tu
chodzi
> ? I jak to zaktualizować?

Raczej chodzi o to, że nie masz możliwości zaktualizować biosa pomnieważ nie
jest to pamięć FLASH, więc jakby na to nie patrząc nie uda Ci się go
uaktualnić. Ale mogę się mylić. Przybliż parametry komputera .

Pozdr.

Adam