Co po GF2MX400 32MB 128bit

Autor: Norbert (norbas_at_op.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 04:57:06 MET DST

 Witam.
Kolega poprosil mnie o rade...
Aktualnie ma karte jak w topicu ktora pracuje w komputerze z bebechami:
Duron 1600_at_2000 Applebred, Asrock K7VT2, 256 DDR PC 3200 Kinston ( pomimo
ze plyta obsluguje do 266 ale kupiona na wyrost do podkrecania lub
nowszego kompa w przyszlosci ).
Chcialby zmienic karte graficzna by odczuc przyrost wydajnosci ale nie
bardzo wie na co sie zdecydowac.
Szczerze mowiac chce ze wzgledu na niezbyt duze mozliwosci finansowe jak
najmniejszym kosztem osiagnac jak najwiecej.
Ja bym mu zaproponowal FX5700U ale to dla niego kosmiczny przedzial
cenowy.
Co byscie doradzili do takiego kompa by nie kupic czegos z czego z kolei
nie skozysta ze wzgledu na wydajnosc kompa.
Komputer ten zlozony byl 5 miechow temu i narazie przez 2 lata okolo sie
nie zapowiada na wiecej.
Sam mam doswiadczenie z R9200, FX5950, GF2GTS i GF4TI4200.
Prawdopodobnie jesli by dobrze poszukac to TI4200 za sensowne pieniadze by
sie znalazlo ale z kolei to = brak obslugi DX9 a szczerze mowiac wolalbym
mu doradzic cos przyszlosciowego jesli mozna sie tak wyrazic.
Od razu powiem ze wykluczam wszelkie karty 64bitowe, SE itp.
Kryterium cenowe, jeszcze go nie znam gdyz kolega bedzie u mnie przed
swietami ale mysle ze gora to 400zl a pewnie bedzie wolal wydac mniej jak
sie uda.
Bardzo jesli beda padaly propozycje to z mniej wiecej cena w jakich karta
"chodzi" i jesli ATI to moze tez jakis odpowiednik NVidia. Kolega podobnie
do mnie jest zwolennikiem Nvidii ale w tej cenie pewnie bedzie
atrakcyjniejsze cos ze stajni ATI.
Sam w drugim kompie mam R9200 ale jak sie sprawdza w grach mam male
pojecie bo tamten komp glownie do biurowych prac jest uzywany.
Ale sie zrobilo rozwlekle...sorki...z gory dzieki

--
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****