Re: 22" monitor z allegro

Autor: EROR (jakubbaczyk_at_post.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 01:44:27 MET DST

Użytkownik "__3xT" <o1o1o1_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> W dniu 2004-04-06 22:40, BUNIEK postanowil napisac:

. NOKIA TEST :)

> Tylko jak ja go przetestuje na odległość ;-) (Allegro).

Czesc.
Co do monitorow to szkoda gadac, mozna by pisac i pisac :-))
Co do aukcji to ja kupilem u Nich jakies dwa lata temu IIyame VP 502 21"
Jestem b. zadowolniony chociaz nie jest plaskaty. Znalazlem aukcje na
Allegro,
napalilem sie, zatelefonowalem, ustalilem co i jak, pojechalem do Wrocka
(mieszkam w Poznaniu). Po ogledzinach na miejscu tego na co bylem napalony,
jakas plaskata IIyama, zanabylem ten przed ktorym siedze. Wtedy gwarancja
byla na trzy lata :-). Okazalo sie, ze dobrze, ze przyjechalem bo roznica
w poszczegolnych egzemplarzach, nie mowiac o modelach byla wielka.
Karton ledwo zaladowalem do auta (Corolla kombi) i monitor do dzisiaj
pieknie pracuje :-)