Glosniki 2.1 czy 5.1 poradzcie prosze

Autor: Voyta$ (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 23:09:29 MET DST

Chcialbym kupic nowe glosniki przy czym w gre wchodza dwa zestawy firmy
Creative Labs: P380 (2.1) i P580(5.1)
Roznica w cenie wynosi prawie 100 zl.
W zwiazku z tym mam pytanie - czy naprawde warto jest inwestowac dodatkowa
stowe w zestaw 5.1???
Niedlugo sie przeprowadzam i na pewno bede mial miejsce, zeby postawic
szesc glosnikow, ale (wstyd sie przyznac) nie za bardzo wiem, jakie
wrazenia oferuja zestawy 5.1.
Glosniki sluzylyby mi glownie do sluchania muzy, czasem jakiejs gry lub
filmu. Co traci sie, gdy ma sie tylko zestaw 2.1???

Prosze o Wasze opinie i z gory dziekuje za odpowiedzi!
Pozdrawiam!