Re: 120 GB partycja FAT32 - porażka :-(

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 23:09:23 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet_at_xxx.pl> napisał w wiadomości

> Zgadza się.

> Jak pisalem - probowalem DOSowego fdiska, ale mi sie
> to nie udalo i nie wiem czemu....
>
> Pozdrawiam,
>
> latet

Bo próbowałeś usunąć partycję NTFS fdiskiem, a ten program nie zrobi tego
dobrze. Uruchom instalatora windowsa xp i usuń partycję. Potem restart i
dopiero w tedy próba fdiskiem. Możesz mieć jeszcze jeden problem (ja taki
miałem przy 200GB na pół), Fdisk może źle rozpoznać wielkość dysku. Są różne
wersje fdiska. U mnie fdisk z dyskietki startowej win98 się pogubił (mimo że
na innym dużym dysku było ok, trochę to dziwne) a poradził sobie fdisk z
płyty instalacyjnej od win ME.

deep