Re: Kłopoty z nowym dyskiem.

Autor: Krzysztof Jaromin (adres_at_w.sigu)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 22:01:57 MET DST

 W news:2004040616063400_at_grush.one.pl
 Radosław Sokół napisał(a):

> Ustaw go jako Single, a nie Master. Taka specyfika Caviarów.

Pomogło. Jest wykrywany normalnie. Niestety WinXP dalej nie daje się
zainstalować. Błąd ten sam.

BTW. Wszystkich Caviarów? Ja mam troszkę starszy model (40 GB)
i od 2 lat chodzi na Master bez problemów.

> BTW to potwierdza, że grzebać w komputerach powinny osoby z
> doświadczeniem ;-)

Hmmm, choć nie jestem informatykiem, jakieś tam doświadczenie posiadam.
Od kilku dni nad tym komputerem siedzi kilku "magistrów informatyków" z
_dużym_ doświadczeniem i też im się nie udaje ;)

PS. Można oczywiście najpierw zainstalować Win98, a później zrobić
upgrade do WinXP, ale chciałbym wiedzieć co jest nie tak.

 Pozdrawiam
     Krzysiek

--
 k.jaromin # interia.pl,  ekg: 1116036