Re: drukarki laserowe hp

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 21:20:36 MET DST

> czy ktos moglby mi powiedziec czy roznia sie drukarki hp lj 4l, 5l i 6l i
> ktora najlepiej wybrac
> uzytek domowy, ale drukuje czesto

Jeśli mnie pamięć nie myli, 4L ma rozdzielczość 300 dpi, zaś 5L i 6L już
600 dpi. Ogólnie wymienione przez Ciebie drukarki są dobre do użytku
domowego, bo są dość delikatne. Jeśli już chcesz kupić jedną z nich od
nieznajomej osoby, to 4L, bo ma mniej zawodny mechanizm niż 5L i 6L. A w
ogóle to weź pod uwagę zakup drukarki 5P / 5MP lub 6P / 6MP. Różnica
jest zasadnicza, bo obie drukarki z literką "P" to zupełnie inna
konstrukcja mechaniczna. W porównaniu z "L" są większe, cięższe, ale też
trwalsze. Literka "M" w nazwie oznacza wbudowany postscript. Oba modele
można bardzo łatwo rozbudować o dodatkową pamięć RAM lub dodatkowe
czcionki. Używane na allegro można kupić już od 500 zł. Warto kupić od
kogoś, kto zajmuje się serwisowaniem tych drukarek. Wtedy dostajesz
drukarkę z gwarancją, po konserwacji i na pewno sprawną. Jeśli chcesz,
żebym polecił Ci kogoś, odezwij się na priv.

Gabriel