gniazdo USB do HP5150

Autor: Jack Houseman (KILLSPAMjado_at_chello.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 20:06:41 MET DST

Witam,

Mam maly problem - kupilem dziewczynie drukarke HP 5150 z dostawa do jej
domu. Ale bedac na miejscu okazalo sie, ze oczywiscie nie ma kabla USB,
wiec instalacja driverow, etc ,etc byla niemozliwa. Bede wiec musial
jechac do niej jeszcze raz. Problem w tym, ze bylem tak zakrecony, ze nie
jestem pewien jakie gniazdo USB ma ta drukarka - czy takie male kwadratowe,
czy tez to waskie podluzne (takie jakie sa w komputerze). Jakos dziwnie mi
sie wydaje, ze to waskie podluzne... Mam kabel, ale tylko ten z malym
kwadratowym zlaczem z jednej strony i teraz nie wiem czy bedzie pasowal czy
musze miec ten z dwoma podluznymi. A nie mam jak sprawdzic jakie to
gniazdo jest tam w tej drukarce, bo ona zostala u dziewczyny na drugim
koncu miasta.
Nie chce jak idiota jezdzic w ta i spowrotem do niej tylko po to zeby
zobaczyc to gniazdo.
Jesli ktos z Was ma taka drukarke, to wielka prosba - jakie to gniazdo USB
tam z tylu w drukarce jest? Bo jestem juz glupi....
Na dodatek mam termin do jutra, a pracuje do 17:30 i kupienie tego kabla z
dwiema waskimi koncowkami moze byc problemem (sklepy sa czynne do 18:00)
Pomozcie please :-)

--
Pozdrawiam
Jado