Re: zawiesza mi się zabytek :/ !!

Autor: Sojer (sojeros_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 19:55:16 MET DST

A więc tak!!
wina leżała w tym podkręconym procesorze :( 350_at_400
tę możliwość jednak odrzuciłem wiedząc że na win98 mi wszystko działało ok!!

ale po kilkukrotnym sprawdzeniu jednak to jest wina procesora:/ zmieniłem
mnoznik i FBS na 66Mhz teraz maxymalnie na tej częstotliwości udało mi się
wyciągnąć 366Mhz <66x5.5 przy 396MHZ <66x6> komputer się nie uruchamia :(
I teraz troszkę ten XP'ek zaczyna się mulić:( a przy oglądaniu filmów uzycie
procesora rośnie do 100%

I mam takie pytanie, dlaczego przy win98 wszystko działało normalnie ??

P.S.
Zauważyłem tez że w menadżerze urz. w kontrolerach IDE mam kontroler "ALi
M5229 " a mój chipset to "ALi M1621" ma to jakieś duże znaczenie :>?? dodam
że nie instalowałem żadnych sterowników tego typu.

Pozdrawiam