Re: zawiesza mi się zabytek :/ !!

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 18:35:44 MET DST

wytnij_to wrote:

> Czlowieku! Jak ty mozesz wogle myslec o XP na takim sprzecie? Wymagania
> minimalne to Pentak II 700!!!

heh - sproboj zrozumiec, ze system operacyjny microsoftu nie moze
miec napisane, ze WYMAGA procesora P III; bo system operacyjny
microsoftu nie ma bladego pojecia, jaki ma wsadzony procesor; jezeli
uruchomisz Intel 80386 DX @ 40MHz /wazne DX, poniewaz procesor musi
dzialac w trybie chronionym i posiadac jednostke zmiennoprzecinkowa/
z odpowiedznia iloscia pamieci RAM /tu: 64MB/ - to windows XP ruszy
na takim sprzecie; a juz na pewno nie proboj tlumaczyc komus, ze
windows sie wiesza, bo ma za wolny procesor;

rekord znajomej: P 120 + 64MB SIMM --> win XP + softwareowy smietnik;
dzialalo i uruchamialo sie ponizej 10 minut;

zas do oryginalnego pytania: kolega oczywiscie wykonal standardowy test
pamieci za pomoca http://www.memtes86.com - trwajacy minimum 30 minut
dla tej pamieci 256MB ??

pzdrv;
adas;