Re: Problem z dyskietką

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 18:13:13 MET DST

W dniu 2004-04-06 16:13, Mateusz Hyndle postanowil napisac:
> Nie znam sie na tym za bardzo, ale wydaje mi sie ze to nie chodzi o
> rozkalibrowanie FDD.
> Wydaje mi sie ze laptop domyslnie sformatowal dyskietke dla najberdziej
> odpowiadajacego sobie formatu, natomiast na komputerze stacjonarnym ten
> format nie pasuje.

????

NIE :>

Przecież to nie jest jakiś inny format dyskietek tylko zwyczajna stacja
dyskietek przeznaczona do laptopów (czyli zmniejszone rozmiary
"opakowania" stacji, NIE DYSKIETKI).

PS. Odpisuj pod postem.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl