Re: Bios - bateria

Autor: Kamtzu \(bender\) (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 17:27:08 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <adminciejejeje_at_jejejego2.pl> napisał w wiadomości
> ale zastanawiałem się czy coś się stanie
> jeśli wyjmę tę baterię działającemu komputerkowi
> i wówczas zachowam zawartość CMOS

az tak Ci zalezy? przeciez ustawic bios to
kwestia minuty...
IMHO nic by sie nie stalo, ale po co ryzykowac?
teoretycznie przy wlaczonym kompie nie korzysta
on juz z biosu ale nie wiadomo jak sie plyta zachowa,
a juz nie wspominam o tym jak Ci sie zatrzesie reka
i bateria spadnie na jakies wnetrznosci....

ja kiedys podmienilem _kostke_ biosu z innej plyty
przy _wlaczonym_ kompie zeby ja sflashowac :))
no ale byl to jakis p166 wiec ryzyko nie duze...