Re: Ja też....

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 14:11:29 MET DST

Użytkownik "Solar" <solar91_at_opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości

> Podłączam się do pytania. Dodam, że bez potwierdzenia miałem w omegach
4.2.
> Teraz, w omegach 4.3 pojawia się pytanie o zachowanie ustawień.

a pomysl co by bylo jakbys ustawil taka rozdzielczosc, ze mialbys
nieczytelnyobraz lub monitor po prostu wywalił "out of range" i nie
wyswietlal nic?

jak sie pyta czy chcesz zachowac, to przynajmniej jak nie widzisz co
kliknac to samo wroci do poprzedniego ustawienia, a tak to tylko tryb
awaryjny Cie ratuje...