DVD, DivX >> VHS - GeForce2MX440 TV-Out

Autor: Dave (dp_at_glos-pomorza.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 14:11:35 MET DST

Witam Wszystkich!
Mam taki problem. Czasami nagrywam filmy z komputera na kasety VHS.
Korzystam z karty GeForce2MX440 TV-Out, złącze compozytowe, tzn. te przez
chiche. Magnetowid to LG 6 głowicowy StereoNicam (nie pamiętam jaki model).
Czasami nagranie pozbawione jest koloru. Jest to o tyle dziwne, że obraz
wyświetlany na telewizorze jest kolorowy i można powiedzieć dobrej jakości.
Na powiedzmy 10 prób, 8 pozbawionych jest koloru. Nie wiem od czego to
zależy. Próbowałem zmieniać ustawienia w TVToolu i nic to nie daje.
Korzystam z rozdzielczości 800*600 ale zmiana na 640*480 też nie daje
rezultatu. Macrovision jest wyłączony, a koloru jak nie było tak nie ma.
Najdziwniejsze, jak wcześniej pisałem, jest to, że telewizor zawsze
wyświetla kolor poprawnie.