Re: Problem ze skanerem Plustek OpticPro UT12...

Autor: tytan15 (aa_at_aa.aa)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 13:37:00 MET DST

Widzw wlasnie ze nie tylko ja mam takie problemy. U mnie po dluzszym czasie
nie uzywania zauwazylem slabe jakosciowo skany a4 oraz negatywy. Po
korespondencji z firma MMV chcieli zeby go wyslac na czyszczenie ale
narazie nie jest tak zle, a ja nie skanuje waznych zeczy, zeby placic sporo
kasy.
Jeszcze mala sugestja ale pewno niewiele wnoszaca na stronce www.mmv.pl
jest jakas poprawka do sterow odnosnie skanowania negatywow, u mnie nie
pomogla ale moze inny przypadek.