Re: Pasta termoprzewodząca jak to wyczyścić

Autor: Tygrysek (taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 09:47:39 MET DST

> sklepu ale jest zafajdany pasta termoprzewodzaca. Jak to wyczyscic??!!
> Nigdy wczesniej sie nie zastanawialem ale to faktycznie jest problem:(

Było juz o tym kilka razy. Mi zaproponowano szczoteczkę od zębów + bieżąca
woda + ew. pasta do zębów. Serio! Sprawdziłem - działa. Szybko i wyjątkowo
skutecznie. Tylko potem trzeba dobęrze procka wysuszyć. Najlepiej suszarką
do włosów i jeszcze go zostawić na wierzchu na cały dzień. No i przy myciu
musisz uważać na stickery, plomby i inne cuda, którymi procek może być
pooblepiany, choć te cuda są zazwyczaj dość odporne an wodę i ścieranie.

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | AMD Barton 2500+ | 1GB DDR333 Dual Channel |
WD Caviar 80GB WD800JB | Seagate SATA 120GB ST3120026AS |