GeF4 Ti.... i starość

Autor: Ireneusz Kaczmarek (kaczm77_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 22:51:46 MET DST

Witam.

Czarna rozpacz mnie ogarnia, bo moja grafa ma dziwny defekt wynikajacy ze
zurzycia materiału.....

Aktualnie działa..... smiga jak szalona, ale....

co dziennie , po właczeniu kompa pojawiaja sie roznorakie artefakty, czasami
problemy z wyswietlaniem sa tak duze ze nic nie pomaga i nie ładuje sie
winda.

Dzień w dzień musze rozkręcic kompa, dokręcic, odkrecic, ustawic, tak karte
w slocie agp, aby artefakty zniknęły. Przygladalem się dokładnie samej
karcie..... i zauważam powiedzmy....rowki na stykach. Wynikające jak sie
domyslam z częstego wkładania i wyciągania.....

Dodam tylko ze problem nie dotyczy MoBo, bo zmieniłem w międzyczasie :) i
dokladnie są takie same objawy..... Artefakty, do momentu ponownego
do-ustawienia. (a stary GeF2mx,i inne grafy, działały na obu mobo, oki)

Tak więc teraz jest ok. smiga, 9000 pkt, zadnych smieci itp. Jutro.... jak
komp ostygnie, metale sie skurcza czy cos..... po właczeniu beda
artefakty....

Znacie jakis sposob na tą "dolegliwość" ?

Pozdrawiam grupe
IK