Re: Zasilacz 250W + Athlon 0,18.

Autor: Radzio (h.radziejewski_at_derby.waw.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 22:46:42 MET DST

Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Sprawa się wyjaśniła. Zasilacz 250W Emiter, Proc rozpoznany śmiga, aż miło.
Miałem drobne kłopoty z wiatrakiem Cooler Mastera (podmieniłem zapinkę od
Titana i jest dobrze :))).
Napotkałem niestety też dziwne objawy. Pecet raz się włącza, raz nie
...(tzn. zasilacz startuje, napędy też, wiatrak, ale płyta nie pika).
Rozkreciłem obudowę i sprawdzam. Okazało się, że grafika STB Velocity
rozgrzewa się, aż parzy!. Poprzednio jak był jeszcze Duron, to obraz (a
szczególnie napisy na pulpicie) strasznie smużyły :))
Także nie licząc jedngo mankamentu, komputer działa stabilnie i szybko :))

Radzio