Re: Pomocy z twardzielem!

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 22:43:06 MET DST

Proces "netka" <nete0_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Tak mam jeden dysk, kable od zasilacza i tasmy zmienialam ale dalej
> jest tak samo, jak podlaczam zasilanie do cd romu to zawsze jest ok i nic
> nie jest podrasowane.

To moze jednak byc dysk. Podaj tez model zasilacza, nie wiadomo. Mi sie
takie cos zdarzalo na dysku Maxtora, znikal czasem po resecie (w BIOSie byl
niewidoczny) dysk zostal wymieniony na gwarancji. No ale ten Twoj to juz
nie nowy, moze byc problem. BTW ten Maxtor tak mial, to byla wadliwa seria,
jak sie pozniej dowiedzialem, i w wielu egzemplarzach sie zdarzalo. Moze
ten Fujitsu tez tak ma.

Sprobuj jakiegos porogramu do SMARTa, np. ide-smart, smartmontools
(polecenie smartctl). Czy nie wyswietlaja jakichs ostrzezen itp.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze