Re: drukarki laserowe hp

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 19:53:26 MET DST

>Drukarka jest niezniszczalna mam 8 sztuk w swoim biurze
>i jedna z nim ma 376 tys stron na liczniku i dziala bez problemu.

Racja - duże HP są praktycznie niezniszczalne . Miałem kiedyś 4Si z
500 000 na liczniku. Tyle że ze zbyt starymi jest problem z serwisem.
Jesli będziesz miał pecha, co bedzie jak trafisz na zbyt zuzyty
egzemplarz? Zuzycie jakichś rolek, sprzęgiełek itp mechanicznych
dupereli jest już mocno prawdopodobne i bedzie problem z cześciami i
horrendalnymi kosztami.

Moim zdaniem na użytek domowy HP5, 4000 są idealnym wyjściem. Są na
tyle nowe że większość sprzedawanych jest w b.dobrym stanie i na tyle
stare że tanie.

--
Tom
quality is visible