Bezprzyczynowe resetowanie sie kompa

Autor: MiLX (coni44_at_gazeta.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 18:37:57 MET DST

witam
moze ktos sie zna w temacie a nie watpie i podpowie co to moze byc. Po kilku
minutach pracy komputer sam sie resetuje zdarzylo mi sie to drugi raz w
ciagu 10 dni i nie wiem co moze byc tego przyczyna :(
Wirusy wykluczylem i konie trojanskie poniewaz skanuje na bieżąco komputer i
nie jest on zainfekowany.
Zdarzylo sie to w roznych odstepach czasu zaraz po wlaczeniu po ok 20
minutach a drugi raz po 3 godzinach pracy.
Konfiguracja mojego kompa to:
gigabyte 7vax
512 mb ram w 1 kosci twinmosa 333 mhz
amd 2000 xp+
gigabyte maya radeon 9000 64 mb ram
80 gb seagate baracuda 7200 2 mb cache
modem 3 com robotics
dvb karta sky star 2
karta tv aver tv
cdrw liteon
dvdrw nec nd2500a
fdd
chyba wszystko podalem
cd i dvd spiete na 1 kontrolerze
a hdd na 2 gim samo
Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie pomogące mi rozwiazac ten problem
dziekuje i pozdrawiam wszystkich Grupowiczow
MiLX