Prosty polski programik do obróbki zdięć ???

Autor: sadybiakos (sadybiakos_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 18:45:54 MET DST

Potrzeba mi programu do obróbki zdięć (prosty)ale nie pozbawiony takich
opcji jak "FIX"redukowanie efektu czerwonych oczu itp
mam program foto ulaed ale jest on po angielsku i zbyt rozbudowany jak
dla mnie.
Bardzo mi sie spodobał program:Adobe Photoshop Album 2.0 SE.
oczywiscie darmowa wersja ale niestety nie udalo mi sie do niej zanalesc
spolszczenia.
Może zna ktoś tego typu programy polskie albo spolszczone
może być wersja płatna zależy mi na wygodnaj obróbce zdięć bo mam ich
ostatnio dosc dużo do.
dzieki z gory za zainteresowanie i ewentualne podpowiedzi.

.sadybiakos..skype..2656282.
.sadybiakos_at_wp.pl...........