Re: Karta telewizyjna

Autor: lukasz_at_goralczyk.com
Data: Mon 05 Apr 2004 - 16:49:39 MET DST

Lipa2 <klagozny_at_wp.pl> wrote:
> Przymie?am si? do zakupu karty telewizyjnej. Jak? by?cie mi polecili,
> oczywi?cie w rozs?dnej cenie.
> Jakie powinna taka karta posiada? funkcje, ?eby ko?ystanie z niej by?o
> przyjemne i ?atwe.

Pixelview - nie wiem jak te nowe, ale te starsze sa calkiem calkiem; mialby
tylko zastrzezenia co do software ktory dodaja do karty - jest wyjatkowo
badziewny. Zapewne te nowe karty tez go maja.
Jakie funkcje - standard - dzwiek stereo i telegazeta, radio to tez fajny
dodatek. No i zwrocilbym uwage na software do tej telewizji, wczesniej bylo
mi to obojetne ale teraz... ale obawiam sie ze bedzie trudno pod tym
wzgledem o pixelview juz pisalem, z avermedia (98) jest tak samo.

--
Lukasz
http://lukasz.goralczyk.com