Re: płyta gł. zintegrowana ?

Autor: BUNIEK (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 15:41:14 MET DST

> dobry wybór? Słyszłam, że zintegrowana z karta graficzna to złe
> rozwiązanie - gdyz nie pozwakla na ewentualna rozbudowe, ale integracja z
> karta sieciowa nie ma takiego
> znaczenia. Czy to prawda?

Tak ale jak masz plyte ktora mimo tego ze ma wszsytko na pokladzie i ma AGP
to mozesz zastosowac inna karte grafiki, muzyka siec sa do wylaczenia w
biosie zazwyczaj i mozna je zastapic innymi kartami

Pozdrawiam
Marcin Gochnio
GG - 5064825 GSM - 606 533 755
CB-RADIO 27.330 Buniek BEMOWO
mbuniek<at>poczta.onet.pl & buniek<at>wp.pl