Re: problemy z nagrywarką!!!!????

Autor: Chinaski (niemaadresu_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 15:32:19 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Sądzę że ona po prostu padła. W końcu nie jest pierwszej młodości.
> Moja też padła, po prostu kup nową :) Naprawa nie będzie się opłacać.

Ha a wlasnie ze nie padła,po pierwsze było bardzo mało uzywana a po drugie
kiedys jakis miesiac temu zainstalowałem inne ASPI i wszytsko działało,wiec
jestem pewny ze nie padła a pozatym swietnie pali płyty audio miałem juz
wiele płyt z innych nagywarek i naprawde to nei to samo co moja inna
cdplayery nie czytaja ich a z mojej kazdy.Coś jest nie tak tylko nie i wiem
co????Hmmmm
Ale dzieki za odzew:)
Wesołych Świąt!
vch.