Pamięci DDR400 a płyta KT333

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 13:38:48 MET DST

Posiadam płytę główną Soltek DRV5-C i wsadzoną w nią pamięć 256MB DDR333
noname @175MHz. Zdecydowanie jest jej za mało i muszę dokupić następne
256MB, tym razem jednak DDR400. Mam zamiar w przyszłości zakupić bartona
i prawdopodobnie nową płytę główną (na KT600). Chciałbym żeby pamięć
którą kupię teraz mogła mi służyć w zestawie z Bartonem czy innym AMD z
magistralą 200MHz.

Nie jestem zwolennikiem dual-channel, martwi mnie jedynie czy pamięc
DDR400 "pójdzie" na mojej obecnej płycie głównej. Jak poradzić sobie z
tym problemem zakładając że nie mam znajomych sprzedawców (jakbym miał
to bym wziął i sprawdził czy działa) ?

Kiedyś była mowa o napisach na mostku południowym czy coś.. niektóre
kt333 rozumiały się z ddr400.

PS: dla urażonych terminologią: s/DDR333/PC2700/g, s/DDR400/PC3200/g

--
         :: ircnet: fv ::
      :: tlenID: fastviper ::