Re: Lite-on LDW-451S - plyty z minusem

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 08:45:34 MET DST

> Ja sprawdzałem na DVD-R Flamingo i Esperanza - nie działa ! Co dziwnego -
> plusy Esperanza zarówno R i RW działają. Nagrywam jeszcze na VAKOSS +R. Za
> jakiś czas zgłoszę reklamację - mam prawie 3 lata czasu :-)
> Pozdrrr... Reksio.

ja nagrywalem na TDK -, Verbatim - Msonic - Axe - i na okolo 30ci wypalonych
minusow 4 do kosza po udanym nagrywaniu (komunikat ze nagrywanie
succesfully) Zwykle pod koniec plyty, wystepuje cannot read track itd.
Mam takie przeczucie ze jak nic nie robie na komputerze to nagra sie dobrze
(taka zasade stosuje mniej wiecej od 12stu ostatnich plytek) przedtem w
trakcie nagrywania dosc duzo obciazalem system zwlaszcza praca dysku.
Czyzby cos burn proof szwankowal? Ale to moje subiektywne odczucie i moge
sie mylic.

zdrowko
x4y4