Re: Powiększanie HDD

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 23:04:44 MET DST

sg4 wrote:

> Kilka osob zarzekalo sie ze to faktycznie dziala, ale ja jakos nie moge
> zebrac sie na odwage.
> Jezeli komus sie to udalo to niech podzieli sie doswiadczeniami.

Przeciez na The Inquierer, ktory pierwszy puscil te rewelacje juz niedlugo
po tym pojawila sie masa listow potwierdzajacych, ze to sciema i ze tak
nadmuchany dysk nie trzyma poprawnie plikow.

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :