Re: Czarnobia³y obraz na telewizorze

Autor: mariusz (madamsz_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 21:49:25 MET DST

> Piszê do Was w imieniu mojego znajomego, który nie ma dostêpu do
Internetu.
> Ma on mianowicie problem z pod³±czeniem komputera do telewizora za pomoc±
> karty graficznej (GeForce 4 MX). Wszystkie kable (do obrazu i d¼wiêku)
zdaj±
> siê byæ prawid³owo pod³±czone. A mimo to na ekranie telewizora obraz
ukazany
> jest w czarnobia³ych barwach, oraz nie ma d¼wiêku. Co mo¿e byæ tego
powodem?
> Czy maj± tutaj wp³yw zbyt d³ugie kable (oko³o 12-15m)? System to Windows
XP
> Pro. Wszystkie kodeki (ffdshow) zainstalowane s± poprawnie i obraz na
> monitorze otwarzany jest prawid³owe - cyrki wystêpuj± tylko przy
pod³±czeniu
> do telewizora. Co mo¿e byæ tego przyczyn± i jak rozwi±zaæ ten problem?

Witam

U mojego znajomego walczyli¶my z problemem kilka godzin i efekt by³ zawsze
ten
sam czarno bia³y. Sterowniki, ustawienia i wiele innych kombinatoryjek.
Kabel mia³ oko³o 5 m, a wszystko zaczê³o chodziæ idealnie jak zmienili¶my go
na lepszej klasy (grubsza ¿y³a w ¶rodku, mniejsze t³umienie, bo Gf maj±
kiepskie
wyj¶cie TV out) i teraz ¶miga a¿ mi³o.

Pozdrawiam
Mariusz