Re: Problem z nagrywarka.

Autor: october74 (october74_at_gazeta.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 20:26:40 MET DST

Użytkownik "Adam K" <akowalczyk_at_neostrada.pl> napisał w wiadomości

> CDR tak,
>
> Natomiast CDRW dowolne, nagrywalem Verbatimy, Basfy, Platinum oraz
> jakies Noname.
>
> Adam K.

kiedys mialem pentium 120 i nagryware yamaha4x2x4 na ktorej jak na stare
czasy dobrze sie nagrywalo.
po zmianie kompa przenioslem nagryware do mojego przedostatniego kompa to
tez taki problem sie pojawil tzn nagrywalo tylko niebieskie plyty i to tylko
verbatimy na reszcie robilo chyba jednego tracka ale nie do odczytania lub
nagrywalo np plyty z bardzo wolnym dostepem do nich poniewaz skopiowanie
takiej plyty na hd trwalo pewnie z godzine. elektronik obczail sprzet i
powiedzial (to juz bylo dobrych kilka lat temu to nie pamietam za dobrze)
coś o "dokreceniu lasera" ale nie za bardzo tego pamietam co on mial robic z
tym.

shandlowalem to nagryware i pozbylem sie klopotu. z perspektywy moge
powiedziec że prawdopodobnie czipset VIA płyty głównej w nowym kompie był
powodem złego nagrywania poniewaz jak wsadziłem do starego kmpa to nagrywalo
lux.

moja rada to: sprawdz na innnym kompie jak sie nagrywa ta nagrywara jak tez
zle to nie zawracaj sobie dupy tym i oddaj do serwisu. liteony maja chyba 2
lata gwarancji.

tez mialem kupic liteona ale jakos lg (ładnie sie fleshuje speeda
:-))) )mnie przekonala bardziej (chociaz gwarancji lg ma rok)