Re: PlayTV PRO BT 878+ i win XP :(

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 20:10:20 MET DST

Użytkownik "jARO" <jaro1000_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> jeb... system i nie działa tuner jak nie był w odpowiednim slocie.

Kiedyś miałem taki sam problem pod XP i udało mi się znaleźć rozwiązanie.
Trzeba w rejestrze widowsa znaleźć klucz opisujący nasze urządzenie (taka
sama nazwa jak w menadżerze windows) i ustawić dostęp do wszystkich
użytkowników. Problem ten był także opisany na stronie avera w FAQ. Poszukaj
tam a na pewno sobie poradzisz. Zrób też tak jak ci kolega doradza - nie
instaluj softu od prolinka tylko same sterowniki.

deep