r9500 padl?

Autor: daniel (daniel_at_witawa_NO_SPAM_.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 17:26:54 MET DST

Budze sie dzisiaj rano, jak zwykle wlaczam komputer, a tu niespodzianka.
Dwa pikniecia, czarny ekran i koniec. Wczoraj wieczorem wszystko bylo ok.
Sobota nie byla jakims specjalnym wyzwaniem dla mojego komputera -
zainstalowalem nowe Omegi, pogralem sobie troche w Far Cry, zobaczylem
online pokaz slajdow Kingi i Chopina z wyprawy dodokola swiata i wylaczylem
komputer. Karta jest podkrecana za pomoca AtiTool (320/300) ale tylko kiedy
gram. Zasilacz mam dosc mocny - Enlight 360W. Karte wkladalem i wykladalem
z komputera kilkakrotnie i nic nie pomogo. Myslicie ze to jej koniec? :(
Moze macie jakies sugestie?

Pozdrawiam
Daniel