p4 zestaw z allegro co o tym myslicie?

Autor: furtively (furtively_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 13:20:00 MET DST

http://allegro.pl/show_item.php?item=23301531&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

moze wkleje swojego poprzedniego posta ktory pomoze wam mi doradzic...bardzo
prosze o pomoc!

Witam.to będzie dlugi wywod wiec lepiej się przedstawie:))mam 21lat i jestem
studentka która pilnie potrzebuje rady bardziej obeznanych w temacie
kolegow.chodzi oczywiście o zmiane paru dosc istotnych podzespolow w moim
starym kompie.glownie uzywam go do obrobki graficznej i ogladania
filmow.ostatnio mozliwosci mojego komputera przestaja mi wystarczac-wlasnie
przez w/w prace w programach graficznych-lubi dluugo pomyslec zanim cos
przetworzy a ja mogę w tym czasie wyjsc na kawe.mam nadzieje ze wymiana paru
czesci troche go przyspieszy.a wiec-chcialabym zostawic ze starej
konfiguracji – hdd seagate 40gb, karte graf.radeon 9000,
nagrywarke,karte
sieciowa i to bodajze wszystko.o reszte pytam szanownych grupowiczow.raczej
nie zamierzam podkrecac procesora chyba ze ktos mnie przekona,ze warto bo
kompletnie się tym nie interesowalam.nie zamierzam kupowac tez czegos
wyjatkowo szybkiego-mysle o athlonie xp 2.2+.(albo wolniejszy,np. athlon
1.7).sadze,ze ze wzlgedu na programy graficzne powinnam zainwestowac w
pamiec-
myslalam o ddr kinstona pc-333 256MB.czy to wystarczy czy raczej 512MB?nie
wiem nawet co oznacza to pc-333:))jeśli chodzi o plyte glowna to nie mam
pojecia,kiedys ktos polecal mi asusa a7n8x. Teraz przegladajac zauwazylam ze
sa dodatkowo a7n8x-e,a7n8x-x,a7n8x deluxe...lekko się gubie...dodatkowo
zalezy mi na cichej pracy komputera(mój teraz chodzi cichutko),wiec jakie
chlodzenie? Czy konieczna jest wymiana obudowy i zasilacza,czy mogę z tym
troche poczekac?to chyba wszystko...będę bardzo wdzieczna za wszystkie
podpowiedzi.pozdrawiam,monika

to co bylo w poprzednim poscie jest lekko nieaktualne ale problematyka
pozostaje podobna:)