Re: Co lepsze - Asrock czy ECS?

Autor: Jacek (mikraw_at_poland.com)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 12:59:05 MET DST

Użytkownik " Benito" <nissanmicra.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał

> Chcialbym kupic nowa plyte do mojego Athlona 1333. Co wybrac? Asrock k7s8x
> czy ECS K7VTA3 v. 6.0 ?

Ja ze swojej strony odradzam ECS. Mam styczność z kilkunastoma modelami i są
same problemy. Gubią ustawienia BIOS-u, są niestabilne i mało wydajne.
Chociaż to też zależy od konkretnego egzemplarza. Z tego przedziału
cenowego dużo lepszy jest ASROCK i Shuttle.

Pozdrawiam

Jacek