Re: Rozmagnesowanie monitora

Autor: october74 (october74_at_gazeta.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 12:07:24 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz Dudka" <arek_dudka_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c4lvds$1vn0$1_at_news.atman.pl...
> Witam!
>
> Jak mozna rozmagnesowac monitor, ktory nie ma tej funkcji
> dostepnej jako przycisk na obudowie. Mozliwosc taka byla tylko za
> pomoca specjalnego programu, ktory niestety zgubilem. Moj monitor
> to Philips Brilliance 105. Zreszta wiele moniorow ma tak to
> rozwiazane, ze wiekszosc funkcji dostepna jest tylko programowo
> (np. niektore LG), jak sobie radzic w takim przypadku?
>
> AD

kiedys namagnesowal mi sie telewizor SONY trinitron - powodem tego bylo
podczas załaczania szybkie wylaczenie.

elektornik dal rade:

aby jak jest tv zalaczony to wylaczyc go kablem od kontaktu tak kilka razy i
poczekac po tych kilku razach z 15 minut na wylaczonym calkowicie z
kontaktu

i to pomoglo.