Re: Co lepsze - Asrock czy ECS?

Autor: sajon (marsaj_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 11:02:58 MET DST

> cos Ci sie chyba pomylilo z SiS 735 albo 745 (a te juz byly z "epoki"
> KT266)... radze zapoznac sie troche z chipem 746FX i nowszym 748

Witam.
Ja tam sie nieznam na jakichś czipsetach czy owerklokingach, jestem se
normalny użytkownik komputera biurowego.
Pierwszego kompa w życiu złożyłem z płyty kupionej na giełdzie (używanej)
nazywała sie Tekram - nie wiem czy ktoś słyszał.
Wstawiłem w nią Pentium 2 266 i nigdy nie widziałem czegoś takiego jak
zwiech. Co dziwne oglądałem na tym divixy i nic mi sie nigdy nie rwało co u
brata na Celeronie 900 jest nielada sztuką. Potem miałem Abita KT7A na
duronie 800 który chodził mi na 1100 i dalej nie było problemów.
Teraz od miesiąca mam Asrock K7s8xe na tym samym duronie 800. Chodzi mi na
1100 i dalej nie widzę zadnej różnicy między osławionym Abitem.
Chodzą co prawda słuchy że Asrock to oemowy Asus więc to nie jakieś gówno
jak niektórzy lubią opowiadać.
Tak czy owak. przyzwyczaiłem sie do firm które po 3 latach produkcji
niezapominaja o tym że kiedyś produkowały jakąś płytę. Szukam aktualnie
instrukcji do Acorp 5VIA77 i konia z rzedem temu kto na stronie producenta
znajdzie ten model płyty.
Z wymienionymi wcześniej nie ma takiego problemu. a jak nowy bios potrzebny?
Nie ma sprawy świeżuti zawsze dostępny, a to ważne dla mnie.
To tyle na temat czy x jest lepszy od y.
Pozdrawiam
Marcin