problem z instalacją przeglądarki

Autor: czechu (par_at_icpnet.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 10:34:43 MET DST

Cos mi sie pokopało i nie chce mi się uruchomić Outloock (wyswietla sie
klomunikat ze plik nie jest prawidlowa aplikacją Win32). Chcialem
zainstalkować od nowa Internet Explorer 6.0 aby i outlocka miec od nowa
zainstalowanego. Sciagnałem to i przy próbie instalcji wyswietla sei
komunikat ze system wykryl nowszą wersję tego programu i instalacja nie moze
byc przeprowadzona. A ta ktora instaluje jest przeciez nowa, niby
najnowasza. Próba deinstalacji poprzedniej wersji IE nic niedaje :( Jak to
naprawic ??